Wednesday 14 March 2012

2 sheffield saya~

 

saya ada classmate,,
    classmate saya comel,,
     kalau tidakk comel,,
     BUKAN classmate saya<3

chillls 4 me...
hye,,anys nak share pasal dak2 2 sheffield kelas anys yg "comel2" "hensem2" belaka..
kitorang sekelas start masa form 1 agy,,so if tak rapat,,ta tau nak kata apa..kat kelas,,anys duduk depan skali,,
tu ponn ngantukk jugak~apa nak jadik..
nak share my classmate<3

                                                                 


hafidzi : mamat nie,,tgok jerk blur(siketlha)..tapi dye responsible...kitorang panggil dye maggie..
            kenapa??sebab rambut dye cantekk lha~~(kononnye)okok..cukup dulu
najwa: minah ni lak,,kitorang panggil pocoyo..sebab muke dya macam kartun..(mengarut)takdeklah..
           actually,aku ponn tak tau kenapa..perasan comel lha tu...lantak lha...dye ni baik...(kononnye)
           nak duit?mintak jerk kat budak ni:)


okok:)jujor,,2 ekor ni jek yg aku sanggup cer citer  yew . .!
senyum dulu baru aku sambung !


 yg baju merah tu zehan...
yg baju purple tu ieqqa~
ni hobby kitorang expecially
time P n P..tu masa extra untuk
tidur..jgn sia2 kan..

jyeahhh!!adek bradik...
nak join tak?



     dgn banggenye dorang tujukkan lukisan yg x brp cantekk tue.. 

 
uwekkk..tak heran ponn!!
 
tengoklah saya yg comel tue..:p
 
ecehceh.....macam kerbau 2 sejoli..
(eh2..sala taip lah)

 
beriya gile muke aiez...
yo..yo..orh jerkk.ingt cantikk sangat
lukisan die tue..

 
yg buat peace tu,,su...trasurer aku..
time aku nak bayar,,dye buat muke 2 sen dye 
and cakap..."anys,,aku tak ada duit baki...
nanti lah"
aku ponn buat muke patrick yg nak kena sepak 
laju2..

 
ex-president...
jimmie~
 
ibu...mdm fatimah...<3


 
suke sangat...muke akmal cute 
gile..macam encik crab kat
citer spongebob..

 
jyeahhh !budak lelaki 2 sheffield 2012...

 
time nie,,sume cakap anys comel...betul.....


apa ponn,,sayang korang~!!
thanks 4 reading !




No comments:

Post a Comment